DOM AWANGARDA

INWESTOR: Unidevelopment
LOKALIZACJA: Warszawa, Szczęśliwicka
PROJEKT: 2016 – 2017
REALIZACJA: 2017 – 2018
POWIERZCHNIA PU: 19 000 m²

Dom Awangarda to jednobryłowa, spokojna, nowoczesna forma z wewnętrznym dziedzińcem. W zamierzeniu ma on stanowić kontynuację zabudowy pierzejowej. W jasnoszarej bryle budynku, wycofane loggie tworzą spokojny nowoczesny rytm. Od strony wschodniej i południowej główną rolę odgrywają loggie.  Swym ciemnym tłem  uwydatniają nowoczesny podział i rytm białej elewacji.

Elewacje wszystkich budynków zaprojektowano w jednorodnej, minimalistycznej stylistyce w jasnych stonowanych barwach z przewagą bieli i szarości. Elementem wyróżniającym zewnętrzne elewacje budynku mają być przestrzenne pasy podokienne i balustrady o charakterze ażurowym, które nadadzą fasadom trójwymiarowości a zarazem lekkości. Pasy podokienne z perforacji stalowej tworzą ramę i spinają kompozycję okien typu portfenetr i loggii.

Wewnątrz dziedzińca elewacje powtarzają charakter zewnętrzna tylko w drobnych akcentach, zrezygnowano z wyraźnych pasów podokiennych, także część balustrad zmieniła swój wyraz z ażurowych na pełne.

Dom Awangarda to jednobryłowa, spokojna, nowoczesna forma z wewnętrznym dziedzińcem. W zamierzeniu ma on stanowić kontynuację zabudowy pierzejowej. W jasnoszarej bryle budynku, wycofane loggie tworzą spokojny nowoczesny rytm. Od strony wschodniej i południowej główną rolę odgrywają loggie.  Swym ciemnym tłem  uwydatniają nowoczesny podział i rytm białej elewacji.

Elewacje wszystkich budynków zaprojektowano w jednorodnej, minimalistycznej stylistyce w jasnych stonowanych barwach z przewagą bieli i szarości. Elementem wyróżniającym zewnętrzne elewacje budynku mają być przestrzenne pasy podokienne i balustrady o charakterze ażurowym, które nadadzą fasadom trójwymiarowości a zarazem lekkości. Pasy podokienne z perforacji stalowej tworzą ramę i spinają kompozycję okien typu portfenetr i loggii.

Wewnątrz dziedzińca elewacje powtarzają charakter zewnętrzna tylko w drobnych akcentach, zrezygnowano z wyraźnych pasów podokiennych, także część balustrad zmieniła swój wyraz z ażurowych na pełne.